header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Wednesday, June 08, 2011

WondEr DaY...

haha... hari nih rase macam mls nk hidup... pagi2 lagi mom aku dah gerak aku dr tido... siap call h/p aku.... macam ler tak duduk satu umah.. walhal kalau ketuk pintu bilik aku tu tak luak pown lemak dier... mom minta aku accompany dier ke bengkel kereta di bandar Kulai... actually aku malas nk ikut... tapi sebab pikir nnti aku akan bosan ddk umah and my dad tak nk teman my mom... better aku ikut... lps mandi aku siap cepat2... mom aku dah pin pon kat luar umah suruh aku lekas sikit...  (sabar je larr lagi semalam tak nk bg tahu ) aku merungut dalam hati... sambil buat muka comey aku...

sampai bengkel tuh... foreman tuh tgh repair kereta lain means aku n mom kne tggu sampai dier siap repair kreta tu bru foreman tuh repair kreta mom aku...  makan mase 1 and a half hour jgk ler... rase mcm menyesal ikut pown ade dgn lapar sume cukup... lps tuh bru foreman tuh repair kreta mom aku... this part lagi satu badi... lebih kurang 4 jam dier dok repair kreta mom aku... dr pkul 11.30 am sampai ke 3 pm bru siap kreta mom aku... he keep taking out n put back the tire.. almost 3 or 4 times like that... sampai ler dier ganti something kat kreta tu bru dier puas hati... melayang duit my mom rm245...

part yang ditukar...
lps settle sume tuh around 4pm.. aku ngan mom aku terus gerak ke bandar kota tinggi plak.. mom aku nk beli barang mentah untuk meniaga nnti.. so aku dalam terpakse aku rela ler jugak ikut my mom... di pertengahan jalan my sis yg dkt kl call tye aku kat mne upe2nye dier ade kat johor.. dia nak ajak jumpa.. so aku ckp jumpa di bandar kota jer... lps mom aku siap2 beli barang kat KIP mart kota tinggi.. kmi trus g jumpa my sis kat bndar.. oleh sebab tak sure nk lpk mane sis aku suggest kmi lpk kat SDS...

aku tak pnh lpk or mkn kat situ... ini 1st time.. mom aku lgi hampeh.. tak tahu terus location SDS tu kat mane... sedih~~ sampai SDS server dier bg kmi menu... my mom buat muke tros... sbb sume mkn dlm menu tuh price dier boleh tahan xpensive.... takot kopak ler tuh ( aku ngumpat dalam hati )... huhuhu but i know my sis akan payung punye klu pasal mkn2 nih.. die tak berkira sgt... so lps pikir panjang nak makan ape.. kmi pown order satu chicken chop black pepper sauce, mee goreng mamak n spagheti spicy seafood... mom aku minum hot milo jer... sis aku minum hot lemon tea... aku of course grand punya drinks... blueberry blended... ma favorite...

ma sis with spicy seafood spaghetti

mee goreng mamak SDS style


p/s sis aku bru pindah kl minggu lps... bub ikut husband dier.. sedey~~~

No comments:

Post a Comment