header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Friday, June 10, 2011

tOungE cRushEd

Yesterday... 9th june.. tgh sedap2 aku beradu... mom aku gendang pintu bilik aku... mcm nak tercabut pintu tu dibuatnya... ye la sape tak angin klu kejut badak tdo (aku)... hahahah.. :) mula2 mom aku msg aku trough phone, aku wat derk~~ jer.. playing deaf... dek kerana tu ler dia gendang pintu aku.... dia suruh aku bangun n mandi  coz ma sis nk datang umah... ma sis nk tinggalkan kereta dia kat umah aku... coz dia pindah KL...

so sampai time lunch... kmi pown mkn ler bersama2.. mom aku masak sayur lemak rebung tpi keras gila.. rebung buluh ape tah... buluh batu kowt... then ade leher ayam goreng tepong... ngan ayam masak sambal... tengah sedap2 aku makan tiba2 aku menjerit sendirik... sampai sume terkejut ye larr tetibe scream... mcm kne sawan pown ade... aku tergigit lidah aku... sakit gile~~ sampai kluar air mate aku... n the worst its bleeding... betul lerr org2 tua kata sedangkan lidah lagi tergigit... hahaha..

sakit gila~~
petang nya plak ma other sister plan nk ke rumah my aunt... kat Simpang Renggam. lps tggu dia about an hour... she arrive kmi g naik kreta dia jer... sampai umah my aunt kmi dapat makan durian dalam sakit2 lidah ni aku gagah jugak melantak durian... mmg aku tak suka bau durian tapi rase isi nya tu favorite aku...lps mkn durian my aunt bwk kami g bndr Simpang Renggam makan mee bandung kat kedai kawan dier... bygkn perut yg masih full ngan durian ditambah ngn mee bandung... mmg crazy kan...

durian erm~~~ delicious
mee Bandung
patut ler aku tergigit lidah aku.. rupa2nya lidah aku nih nak dapat makan durian ngan mee bandung...

p/s mmg byk kai aku tergigit lidah aku tapi this time mmg sakit~~~

No comments:

Post a Comment