header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Wednesday, June 15, 2011

MPKu + summons + IOI....

lme tak update blog... hari nih rase mcm perlu sangat update at least entry yg merapu pown...  ok arr as usual aku nih seorg ank yg hampir derhaka kowt... hahah mane tak nyer sentiasa adekan rebellion secara kecil2an.... so aku nih klu nk ikutkan mmg ske mogok ngn parents aku especially my mom... ntah arr... hr tuh dia mtk aku msk kan lauk pastu dier hingaq plak kat aku.. sbb tak kms dapur dier.. rentetan itu aku ignore dier dua tiga hr jgk.. aku tak pndg mke, wat dek~~ jer klu dier pggil... mmg mcm dah tade cuping tinge... wat pekak je~~ aku sampai tak mkn mskn dier sggup bli roti wat sandwich jer... hahaha.. punya ler aku merajuk....

lps dua tiga hari aku normal blik wat mcm tade ape2 tegur mcm biasa.. mkn mcm biasa... sampai mak aku ckp aku dtg bulan.. heheheehe... then tadi dier mtk tlg aku g byr saman... saman parking kat MPKu patot kne byr rm90.. tapi sebab aku yg pg byr.. n coz i look like small boy.. very the under age nyer muke kan... so abg tuh pown bg arr diskaun jd rm60... jimat rm30 kan... my mom bg rm100... so~~~ tp aku beriman.. aku just take rm20 ntuk isi minyak kereta Chevrolet aveo  nih... kuat mkn minyak keta nih jadah tah... bru isi rm15 semalam hr nih kne lagi rm20...

lps byr saman tuh aku g laa jalan2 kat IOI mall Kulai... saje melawat2 kawasan yg aku dah lame tak lawat... mcm best dr luar msuk dalam mcm hampeh.. lg pown aku tak tahu nk jalan ke mane... hihihi not really familiar with that mall... so pas mkn KFC yg cm palat tuh aku pown blik umah.... ade ker bg westage kat cust.. aku rase aym original dier tuh semalam punya kowt... tak sdp langsung... rase mcm dah reheat 2 or 3 kali.. tak juicy mcm biasa aku mkn kat png dlu... mgkin sbb KFC nih tak laku kowt.. kekekek ..

k arr sampai sini jer.. i'm so tired... need to get some rest sok nk ke jbtn agama Kota Tinggi plak.. ade urusan ~~~...

No comments:

Post a Comment