header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Saturday, June 25, 2011

oUCh traGedY tRoLi

kesah ni baru saja distorykan kepada aku oleh mak aku... tadi both of my parents pergi bandar kota tinggi.. biasaler belanja untuk meniaga senin depan.... today aku tak ikut sebab terasa amat letihn malas nk kluar lagi..... mne taknyer lps htr ma dad ke kulai amik speck n direct ke kota tinggi pulak untuk beli dedak (mknn angsa) kaki2 n mate2 nih rase letih n mengantuk sesgt...

sedang aku enak dibuai mimpi mak aku kejut...(memberontak seminit sebab tgh syok tido...) suh alih posisi kerata aveo yang menghalang jalan myvi untuk keluar dari garage...(lepas seminit bru pale aku berfungsi) so aku alihkan ler kreta aveo tu... so after 3 hour they went for shopping both of them balik...

aku yg tengah tgk berita tv3 diberitahu oleh mak aku katanyer troli pasaraya yang penuh sarat dengan pelbagai barang yang telah ditolak oleh my dad terbalik..... mcm ner berlaku Wallahualam...tapi aku sure mak aku mesti memekik marah my dad sebab byk brg yg fragile kat dalam troli tuh...

can u imagine troli yang stabil boleh terbalik ditengah2 jalanraya?.. nasib baik aku tak ikut... lau tak aku2 sekali terlibat kena panahan petir dari mak aku.... poor blog drinks yg mak aku bli berderai di tengah jalan.. both plak tuh...
sedey...~~~

p/s my dad agak stubborn he know he can't rally push that trolly coz its to heavy with a lot of things.. but he always insist to handle that damn trolly...

No comments:

Post a Comment