header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Thursday, July 21, 2011

the Un updated...... [ ResEpsI + SukAn SKK1]

hurm pada hari sabtu 16 hb july yang lepas... abg aku minta tolong untuk hantar anak dier ke sekolah ade sukan sekolah kata nyer... so i have to drove my sis in law n anak2 dier ke S.K Kulai1... mula rase macam malas... so aku yang dah berada di simpang renggam ( kat umah makcik aku yang wat kenduri kahwin sepupu aku) nih bagun ler seawal pagi huhu pasal dier kata kul 7.30 nak kena ade kat skolah... sebab tak berani nk drive sesorang pagi2 subuh gelap aku ajak sepupu aku Aslam untuk temankan aku.. just wat member berborak supaya aku tak ngantuk...

sampai kat kulai kakak aku ckp klu bosan sukannyer kul 10 pg nk balik ler... sekali jer anak dier masuk plak lumba lari 50m x 4 untuk kategori 7 thun kebawah... huhuhu mewakili umah hijau...(waja) actually menang emas kerana nasib jer bkan hebat manapun team anak buah aku berlari tapi sebab team yang sepatutnya menang terjatuh mase pass baton kat sprinter dier... so menang larr  pasukan umah waja.... tgk vido nih... lucu sangat.. sorry ade suara aku yang terover excited menyokong anak buah aku tuh... ngeh3x..


so hari tuh, dari rase macam terpakse n bosan.... tetiba hari nyer jadi agak wonderful and happy jugak... maklumlah dah lame tak merasa suasana bersukan lebih2 lagi kat skolah rendah... huhuhuhu berbelas tahun dah aku tinggalkan...

murid2 mengambil tempat untuk perbarisan pembukaan

lintas hormat umah waja n maskot dier mentadak

lintas hormat rumah wira ( biru )

lintas hormat umah satria degan maskot nyer superhero...

lintas hormat umah perdana maskot dier spongebob...

anak buah saya (yang tidak bertudung) sedang ambil hadiah


pasukan juara... umah waja hampir 3 suku hadiah kat meja urusetia dapat kat umah waja... terbaik~~~


p/s kredit to aslam coz nk temankan aku... tq kat pengurusan skolah yang begitu prihatin terhadap ibubapa yang hadir... n congrats buat anak saudara aku aini huzaifah yang berjaya dapat gold dalam acara yang disertai.... ngeh3x...

No comments:

Post a Comment