header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Friday, July 01, 2011

ThE HaLf

erm sedar tak sedar tahun 2011 nih dah sampai setengah kan... i masih same.... tade perubahan.. takde satu pown target i tercapai lam tahun 2011 nih.. gosh pity on me... has no job.. has no asset n the poorest one i have nothing in my life that i can show to others.. sng citer tade ape2 yang boleh i banggakan langsung...

so lps nih my age akan bertambah satu tahun lagik.. gosh i dah nak masuk suku abad.. i'm almost 25... n its so near....actually i'm so scared when i'm thinking about my future... erm any body help me pls.. how can i change my self?. how can i be better in my own life..?? i am lost.. n i admit it... I'm totally lost....

someone pls guide me... agar i boleh jalani hidup i nih dengan penuh makna... ckup lah sekadar i mampu buat org sekeliling i happy... sedih tgk parents yang terlalu berharap kat i yang totally hopeless nih... tolong beri i tunjuk ajar tentang erti hidup....

No comments:

Post a Comment