header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Friday, July 22, 2011

SuAtU KetiKa

Salam buat sahabat dan juga teman...

hari ni aku nak share ngan korunk antara kawan-kawan aku yang terbaik mase study dulu... kawan yang pertama...Dia ni sentiasa memberi inspirasi pada aku dari dulu(1st time kami kenal) hingga kini(sekarang ini)... Epiey...atau nama panjangnyer Muhammad Firdaus Bin othman....die ni tua setahun dari aku.. tapi kami nmpk macam sebaya... sebab fizikal kami agak sama...( kecil molek+cute)...

a lot of activities yang kami buat bersama.. dari study, lepak, makan, jalan-jalan dan juga buat assignment... antara assignment yang aku paling ingat adalah TEXTURE cloth... huhuhuh lpe lecturer nyer sape... tai ingat hasil nyer hingga kini... huhuhu... ( actually aku tak amik pown subjek nih...) tapi aku suka tolong Epiey wat assignment dier.. bub he really enjoy when doing something (yang dier suka je larr) especially assignment dier...

inilah baju yang Epiey design... Cantik kan...
menggunakan pelbagai jenis texture...
walaupon tempoh yang lecturer bagi panjang tapi biasa lerr student suka wat kerje last minute... hihihi tapi puas hati jugak.. sebab last2 minute pown buah fikiran dan juga design epiey membuahkan hasil...tak tido malam wat baju nih...

p/s Credit juga kat abang addy... if i not mistaken he also help us on this shirt...
 thanks to god sebab bukakan hati aku untuk check CD-CD lame yng ade dalam simpanan, thats y jumpa pic nih...

No comments:

Post a Comment