header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Friday, July 08, 2011

mA bEsdAy

ma besday cake...

yesterday...is my birthday...7 july 2011.. genap umur saya suku abad.. org kata its a golden age... but for me its my failure age...coz in this massive age i still have nothing in my life... I'm a failure...sepatutnya i dah ade something dalam hidup i nih.. ye larr dah 25 tahun tapi still bergantung hidup kat parents.... tak mampu untuk hidup sendiri... walaupun pada hakikat aku memang mampu...(berkudrat dan berakal) so bercakap pasal new age mesti arr ade azam baru....and azam baru untuk usia baru aku nih.... [banyak benda yang terlintas dalam kepala...]

well.......

A lot of things i wanna have and done in my future life nih.. like have my own bussiness, my own car, my own better life.. n also my own home maybe... if its not to  much.. aku jugak nk pergi melancong dengan org yang tersayang...kemana?.. aku lom decide.. tapi klu boleh nk khatamkan Malaysia nih dulu... bru pikir nk ke luar dari Malaysia...and if i could before i died... i really wanna try bunjee jumping.. sky diving.. and alot more extreme stuff... hahaha so my syg u better watch out..

mse skarang nih jugak aku ade terpikir apa akan jadi pada hidup aku kalau aku betul2 dah takde sape2....(means my parents) tapi... huh!! malas nk terus berfikir ke arah itu... sebab ia akan buat aku fobia untuk hidup... tapi ape yang aku pasti aku yakin yang aku boleh survive walaupon tanpa mereka disisi...

[Ya Allah ya tuhanku... berikanlah aku limpah kurnia mu.. murahkan rezekiku... permudahkan urusanku... panjangkan usiaku... berilah aku kesempatan untuk membahagiakan orang2 yang sentiasa menyayangi aku... limpahkan juga rahmatMu kepada kedua orang tua ku... semoga hambaMu yang lemah dan sentiasa khilaf  ini mampu bertahan dengan setiap dugaan, cabaran dan juga rintangan yang Engkau berikan...AMIN~~~Ya-Rabbal alamin~~~]

1 comment: