header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Friday, July 15, 2011

hanGGinG OuT with ma frenz... Part 2

well lps kluar dari panggung aku tak banyak time... ye larr nak kejarkan janji aku pada mak aku... so i have to chasing the time... well lps kluar dari panggung Fai ajak aku g makan... actually aku tak la lpr... already full... lebih2 lagi bru lps tgk HP7... lagik ler tersangat kenyang rasenyer... jadik kami g larr window shopping sat~~~

masuk Padinni Concept Store.. saje tgk2 baju... begs n others... aku memang tade intense nk membeli sebab ngah pokai... just layankan si Fai jer... tak sangka plak dier berbesar hati nk belanja aku sehelai baju jenama PDI... red in colour... DREAM CHATCHER nice jgk.. ingatkan dier main2 nk belanja sekali je betul2 plak dier... as a birthday present kowt... malu giler aku rase....

this is the shirt... 1st time ade baju colour red...
after that baru aku ngan Fai g makan... aku amik nasik campur.. ( separuh jer ) lauk kelempong, kuah masak lemak ngan sayur bendi... gosh~~ makcik nih nak kawin lagi kowt... masin giler masakan dier... huh lau seminggu makan kat kedai dier confirm masuk sepital coz hypertension...( high blood preassure )
inilah Fairul...

jemput makan~~~

lps makan aku pown cabut larr balik...mse tuh 1.50pm something...ape lagi drive macam org giler arr... mcm terbang pown ade... tepat 2.30pm aku sampai umah... then aku siap2 ntuk g tolong mak aku plak...

p/s TQ kat Fai belanje aku makan, blanje aku shirt... n nak hangout ngan aku yang senget nih.. hahahah u are my fren dowh~~~...

No comments:

Post a Comment