header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Thursday, September 08, 2011

totally bad eid...

tahun nih raya aku sangat hambar... sebab aku demam di hari raya... tak dapat nk beraya sakan.. tambahan pula aku tade kawan2 kat johor nih. been so sad here.... coz i'm alone... rindu giler kat kawan2 tempat kerja lama kat penang.. member satu rumah mase kat penang.. fadzs.. daus.. aini n kak liza... seyes miss them a lot... sempat ler jugak aku talifon diaorg bertanya khabar pasal hari raya depa... they were so excited sebab beraya kat kl tahun nih.. hurm... rindu zaman gila2 dulu...

selain dari itu... raya tahun nih jugak tak meriah sebab aku raya sesorang jer tahun nih.. ada sidia pown tak membantu raya aku.. sebab dier kena kerje... sedih sangat.. tapi ade hikmahnyer jugak ler... lau dier cuti sure kami tak g mane2 sebab aku demam... so better dier kerja.. at least dier tak ler boring dok umah melahu tak buat ape..

so lps seminggu raya baru semalam aku dapat jmpe dier.. kami tgk wayang hantu bonceng... sebab tak tahu nk g mne.. tgk kat KSL city JB... nnti aku review pasal citer tuh k.. ( next post..) sempat ler aku menjamu mata semalam ( window shopping..) 

No comments:

Post a Comment