header

header
~~~ HEART is a Masterpiece... so don't BREAK it~~~

me

me
hayatilah HIDUP selagi bernafas

Wednesday, October 26, 2011

syukur akan nikmatNYA

Alhamdulillah syukur sangat aku semakin selesa dengan kerja n hidup aku sekarang... aku juga sudah mampu untuk aplikasikan kehidupan seharian aku dengan penyusunan masa aku.. aku berharap sangat segalanya berkekalan ... harap sangat kat tuhan supaya aku sentiasa dimurahkan rezeki....

aku turut bersyukur sekarang kerana ade orang yang sangat sayang pada aku dan aku berdoa padanya supaya kasih sayang dari sidia itu tidak berbelah bagi dan kekal lama... aku sayang dier lebih dari diri aku sendiri dan aku cuba untuk jadi yang terbaik untuknya... apepon aku rasa hidup aku lebih better now disamping dier dan juga kawan2 baru dari tempat kerja aku... Alhamdulillah syukur....

2 comments:

  1. Congratulations :) Jealousnye wakkk! Hehehe. Tp Arep ttp happy for you :)

    ReplyDelete
  2. tq arepcocus hihihih doaku turut bersama mu..
    belajar elowk2..

    ReplyDelete